Organizare recrutare și selecție personal pe posturi înființate în afara organigramei institutului de urgență pentru boli cardiovasculare și transplant Târgu Mureș pentru desfășurarea de activități în cadrul proiectului cu finanțare externă nerambursabilă Proiect JACARDI 101126953 - EU4H-2022-JA-IBA, co-finațare UE, “Acțiune comună privind bolile cardiovasculare și diabetul zaharat”
Denumirea proiectului – Proiect JACARDI 101126953 – EU4H-2022-JA-IBA, co-finațare UE, “Acțiune comună privind bolile cardiovasculare și diabetul zaharat” implementat de către parteneriatul Institutul de Urgență pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu-Mureș – Institutul Național de Sănătate Publică
Numărul, tipul și denumirea posturilor pentru care se organizează procedura de recrutare si selecție:
Nr. crt. | Poziția în cadrul proiectului/denumire post | Experiență minimă conform cererii de finantare | Volum maxim de activitate prevazut în proiect (număr de ore, luni) | Număr posturi |
1 | Manager proiect | Sub 5 ani | 84h/31 luni | 1 |
2 | Expert senior -specializat in sănătate publică si management sanitar | peste 10 ani | 42 h/12 luni | 1 |
3 | Expert senior – specializat in cardiologie | 5-10 ani | 42 h/16 luni | 2 |
4 | Expert junior-specializat in cardiologie | Sub 3 ani | 42 h/31 luni | 1 |
5 | Expert junior-specializat in cardiologie | Sub 3 ani | 42 h/18 luni | 1 |
6 | Expert financiar | Peste 10 ani | 84 h/31 luni | 1 |
CERINȚE POSTURI:
Condiții generale obligatorii
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant o persoană care indeplinește cumulativ urmatoarele condiții:
- are cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spațiului Economic European și domiciliul în România ;
- cunoște limba română, scris și vorbit;
- are varstă minimă reglementată de prevederile legale ;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațiile sanitare abilitate;
- indeplinește condițiile de studii si,dupa caz,de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infracțiuni contra umanitații,contra statului ori contra autoritații,de serviciu sau in legatura cu serviciul,care impiedica infaptuirea justițeti,de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infractiuni savarsite cu intenție,care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției,cu exceptia situației in care a intervenit reabilitarea;
Descrierea responsabilităților, precum și a cerințelor corespunzătoare posturilor scoase la concurs se regăsesc în Anexa 1 la prezentul anunț.
Criterii de evaluare și probe pentru selecția experților:
Prima etapă a procesului de evaluare și selecție constă în verificarea dosarelor depuse de candidați din punct de vedere al eligibilității.
Pentru a fi admis în etapa ulterioară, dosarul candidatului trebuie să conțină toate documentele solicitate la cap.V.2 Depunerea dosarelor din OMS nr.2385/17.07.2023 pentru aprobarea Procedurii de recrutare si selecție a personalului angajat în afara organigramei în cardul proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile derulate de Ministerul Sănătății și de unitațile cu personalitate juridică aflat in subordine, sub autoritatea sau în coordonarea acestuia și să indeplinească condițiile obligatorii din prezentul anunț, respectiv condițiile generale și specifice obligatorii impuse prin fisa postului din Anexa 1 la prezentul anunț.
Grila de verificare a eligibilității dosarelor:
Criteriu | Da | Nu |
Cerere de înscriere tip (Anexa 2) | ||
Copie act de identitate | ||
Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul) | ||
Copii acte care atestă nivelul de studii | ||
Adeverințe/ diplome/ certificate în original care atestă efectuarea unor specializări solicitate conform Anexa 1 (originalele sunt necesare pentru certificare) | ||
Docmunete justificative care atesta vechimea în muncă | ||
Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar | ||
Certificar de integritate comportamentală | ||
Adeverința medicală | ||
Declaraţie pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică (Anexa 3) | ||
Declarație de disponibilitate privind timpul alocat (Anexa 4) | ||
Declaraţie privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 5) | ||
CV în format Europass, datat și semnat | ||
Împuternicire pentru depunerea documentelor în numele candidatului și declaraţie pe proprie răspundere a împuternicitului, dacă este cazul (Anexei nr.6) | ||
OPIS (Anexa 0) |
Candidatul se consideră admis numai în cazul în care la toate criteriile de ELIGIBILITATE a fost bifată rubrica „DA”, mai puțin cea referitoare la Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul).
Etapa a doua a procesului de evaluare și selecție constă în analiza calitativă CV-urilor și a celorlalte documente justificative depuse. Punctajul minim pentru a fi admis în această etapă este de 60 de puncte, punctajul maxim care poate fi obținut fiind de 100 puncte. Grilele de recrutare și selecție prezintă criteriile pe baza cărora se vor acorda punctajele și se regasesc în Anexa 1 la prezentul anunț.
Punctajul final obţinut în această etapă va fi media aritmetică a punctajelor acordate de membrii comisiei de recrutare şi selecție, iar candidaţii vor fi declaraţi admişi sau respinşi, indicându-se punctajul final obţinut.
Rezultatul evaluării dosarelor candidaţilor, ulterior parcurgerii etapei 1 și 2 se publică prin afişarea la avizier și pe pagina web a IUBCVT Targu Mures în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la finalizarea etapei a doua.
Comisia de recrutare si selecție poate solicita pe durata selecției dosarelor completarea cu documentele relevante aferente dosarului condidatului.
Etapa a treia a procesului de evaluare și selecție constă în verificarea cunoștințelor și/ sau a aptitudinilor candidaților admişi în etapa a doua prin interviu. Această probă se va desfăşura la sediul Institutul de Urgentă pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu-Mureș, prin prezenţa fizică a candidatului în faţa comisiei de recrutare şi selecție sau utilizând tehnologia disponibilă pentru realizarea de transmisii live-video.
Interviul se realizează conform planului de interviu, iar criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt: abilitățile și cunoștințe impuse de funcție, capacitatea de analiză și sinteză, motivația candidatului, comportamentul în situațiile de criză, abilități de comunicare și inițiativă și creativitate.
Punctajul maxim posibil acordat unui candidat va fi de 100 puncte,iar minimul adminisibil va fi de 60 puncte.
Grila de evaluare și selecție pentru toate posturile – interviu:
Criteriu | Punctaj acordat |
Abilitati și cunoștinte impuse de funcție | Maxim 20 |
Capacitatea de analiză și sinteză | Maxim 20 |
Motivația candidatului | Maxim 20 |
Comportamentul în situațiile de criză | Maxim 20 |
Abilitați de comunicare | Maxim 10 |
Inițiativă și creativitate | Maxim 10 |
Total | 100 puncte |
Punctajul obtinut de catre candidat la interviu va fi media aritmetica a punctajelor acordate de membrii comisiei de recrutare si selecție.
Rezultatul final al procesului de recrutare si selecție reprezintă media aritmetică a punctajelor obținute de candidați ulterior parcurgeri etapei 2 si 3.
In situația in care sunt mai multe posturi pentru care se organizează procesul de recrutare si selecție candidații vor fi declarați admiși in ordinea descrescătoare a punctajelor obținute.
In situația in care pentru un singur post s-au prezentat mai mulți candidați va fi declarat admis candidatul cu cel mai mare punctaj (minim 60 puncte).
Documente necesare pentru înscrierea în procesul de recrutare și selecție:
Conținutul minimal al dosarului candidatului este:
- cerere de înscriere în procesul de evaluare și selecție (cerere tip – va cuprinde denumirea postului pentru care se candidează, Anexa nr.2 la prezentul Anunț);
- copia conformă cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (certificarea se va efectua prin confruntare cu originalul documentelor de secretarul comisiei),aflat in termen de valabilitate;
- copie a certificatului de căsătorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate (certificarea se va efectua prin confruntare cu originalul documentelor de secretarul comisiei);
- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor și ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului solicitate conform Anexei 1 la prezentului anunț (certificarea se va efectua prin confruntare cu orginalul documentelor de catre secretarul comisei)
- documente justificative care atestă vechimea în munca și/sau în specialitatea studiilor, respectiv care să ateste experiență profesională specifică necesară pentru ocuparea postului (ex. adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, contracte de muncă, însoţite de fişe de post, carnet de muncă valabil până la 01.01.2011, acte administrative de numire în echipele de implementare/management în cadrul unor proiecte, recomandari, etc.) – copii conform cu originalul (certificarea se va efectua prin confruntare cu originalul documentelor de către secretarul comisiei);
- certificat de cazier judiciar;
- certificat de integritate comportamentală din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118//2019 privind Registru național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale ,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile și completările ulterioare;
- adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării procedurii de recrutare și selecție.
- declaraţie pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică (Anexa nr. 3);
- declarație de disponibilitate privind timpul alocat pentru desfăşurarea activităţii în cadrul proiectului (Anexa nr. 4);
- declaraţie privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa nr. 5);
- Curriculum vitae, DATAT ȘI SEMNAT PE FIECARE PAGINĂ, în format Europass, în care să se menţioneze PROIECTUL ŞI POSTUL VIZAT DE CANDIDAT, cu indicarea link-urilor la care pot fi accesate eventualele studii, rapoarte, articole publicate de către candidat, editura, anul publicării și numele cărţilor/broşurilor publicate de candidat (CV -ul conţine obligatoriu date de contact valide: adresa de e-mail şi număr de telefon mobil);
- împuternicire pentru depunerea documentelor în numele candidatului și declaraţie pe proprie răspundere a împuternicitului (Anexei 6);
- OPIS al documentelor care constituie dosarul de recrutare şi selecție, cu indicarea numerelor de pagini ale fiecărui document (Anexa 0);
Informatii privind modalitatea de depunere a documentelor necesare:
Dosarele de concurs se depun la Compartimentul RUNOS din cadrul Institutului de Urgentă pentru Boli Cradiovasculare și Transplant Targu Mures, str. Gh.Marinescu, nr.50, Targu Mures, judetul Mures, de luni pana vineri, între orele 09.00-15.00 (cu exceptia zilelor legale libere) sau pot fi transmise de candidați prin Poșta Româna, servicii de curierat rapid sau prin poșta electronică la adresa alina.natea@cardio.ro, până la data limită mentionata în Calendarul procedurii de mai jos.
În ambele cazuri de transmitere a dosarului de înscriere se va mentiona pe plic ”Proiect JACARDI 101126953 – EU4H-2022-JA-IBA, co-finațare UE, “Acțiune comună privind bolile cardiovasculare și diabetul zaharat-selecție personal in afara organigramei”
Certificarea tuturor copiilor se va efectua prin confruntare cu originalul a documentelor de către secretarul comisiei de evaluare, prin aplicarea ştampilei conform cu originalul pe documentele depuse în copie, în cazul depunerii în format hârtie.
În situaţia în care dosarele vor fi depuse prin mijloace alternative, candidaţii au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei cu documentele prevăzute la Pct. V de mai sus: lit. a) – m) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării procedurii de recrutare şi selecție, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei interviu după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Depunerea documentelor la altă adresă decât cea indicată în anunţ sau după termenul limită precizat atrag automat excluderea/ respingerea dosarului candidatului.
Documentele vor fi prezentate organizate în dosar, în ordinea mai sus menţionată. Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea cerinţelor de mai sus va conduce la respingerea candidatului.
OPIS-ul documentelor ce constituie dosarul de recrutare şi selecție se va transmite de către candidat în varianta electronică, în format editabil excel, secretarului comisiei, la adresa de e-mail alina.natea@cardio.ro, indiferent de modalitatea de depunere a dosarului. Candidatul va transmite opisul documentelor la momentul confirmării programării datei de depunere a dosarului comunicată de către secretarul comisiei sau concomitent cu transmiterea dosarului prin metodele alternative menționate în anunţ.
Lipsa documentelor,neconcordanţa între informaţiile din dosar și documentele solicitate candidaţilor, depunerea unor documente care nu pot fi certificate conform prezentei proceduri, depunerea acestora la altă adresă decât cea indicată în anunţ sau după termenul limită precizat în anunţ atrag excluderea/ respingerea dosarului candidatului.
Modele de formulare solicitate (cerere de inscriere,etc.) pot fi descarcate de pe site-ul Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures www.ibcvt.ro sau solicitate Compartimentului RUNOS, la adresa de email alina.natea@cardio.ro
Relații suplimentare se pot obține la sediul Institutului de Urgentă pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mureș, str. Gh.Marinescu, nr.50,Targu Mureș,judetul Mureș, de luni pană vineri(cu exceptia zilelor legale libere) sau la tel. 0265-212-111 interior 471(Compartiment RUNOS).
Calendarul efectuarii procedurii de recrutare și selecție:
Afisare anunt de recrutare și selecție personal pe site-ul www.ibcvt.ro și la avizierul de la sediul Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures | 3 aprilie 2025 |
Termen limita depunere dosare candidați | 17 aprilie 2025, ora 15 |
Verificarea eligibilității dosarelor primite(din punct de vedere al existentei tuturor documentelor solicitate) | 22 aprilie 2025 |
Evaluare candidați: evaluare documente pe baza criteriilor de evaluare (competențe și experiență) | 22 aprilie 2025 |
Afisare anunt evaluare dosare(etapele 1 si 2) | 22 aprilie 2025, ora 12 |
Depunere contestații la sediul Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures(privind rezultatele etapelor 1 si 2) | 23 aprilie 2025, ora 12 |
Solutionare si afisare rezultate contestatii | 23 aprilie 2025 |
Interviu | 24 aprilie 2025, de la ora 8 |
Afisare anunt cu rezultate interviu | 24 aprilie 2025, de la ora 15 |
Depunere contestații la sediul Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures(privind rezultatul etapei 3(interviu) | 25 aprilie 2025, ora 15 |
Solutionare contestații | 28 aprilie 2025 |
Afișarea anunțului cu rezultatele finale ale Procedurii de recrutare si selectie la avizierul de la sediul si pe pagina web Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures | 29 aprilie 2025 |
Comunicarea rezultatelor:
Comunicarea rezultatelor se va realiza prin afișare la avizierul Institutului de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare si Transplant Targu Mures, respectiv pe pagina de internet a instituției – www.ibcvt.ro, în termenele prevăzute conform Calendarului de desfășurare a procedurii.
Termenul și modalitatea de contestare a deciziei comisiei de selecție:
Eventualele contestaţii privind punctajul obţinut la etapa a doua, precum şi cu privire la rezultatul final al procesului de recrutare şi selecție, pot fi depuse în termen de 24 ore de la publicarea rezultatelor procesului de recrutare şi selecție, astfel cum s-a precizat, cu excepţia cazului în care intervin zilele de repaus obligatorii (sâmbătă și duminică) sau zile declarate prin lege ca fiind zile libere, situaţie în care termenul se prelungeşte până în prima zi lucrătoare ulterioară publicării.
Contestațiile se depun la Compartimentul RUNOS (camera 4105) din cadrul Institutului de Urgență pentru Boli Cardiovasculare și Transplant Târgu Mureș, str. Gh. Marinescu nr.50, Targu Mures, de luni până vineri, între orele 09.00-15.00 (cu exceptia zilelor legale libere) sau pot fi transmise și prin e-mail, la adresa de e-mail alina.natea@cardio.ro.
Contestaţiile vor fi soluţionate de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor.
Rezultatele contestaţiilor vor fi publicate prin afişare la avizier și pe pagina de web a instituţiei.
Desemnarea finală a candidaților admiși:
Candidaţii vor fi declaraţi admişi în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunţul de recrutare și selecție, după parcurgerea tuturor etapelor, inclusiv cea vizând soluţionarea contestaţiilor, dacă este cazul.